Online support

Als je online onderneming dan eenmaal staat en draait en klanten weten je te vinden, dan hebben zij wellicht tóch allerlei vragen en/of opmerkingen en voordat je het weet staat je inbox vol met klantvragen.

Kun je nog niet doen wat op je planning stond. Ik kan me voorstellen dat dát niet de bedoeling is.

Geen paniek! Ik heb meer dan 10 jaar ervaring met (internationale) klantsupport en ik ga aan op een volle inbox. Dus ook als je online onderneming staat ben ik er voor je.

Je snapt natuurlijk vast dat ik, net als jij, niet 24/7 achter de laptop zit, maar ik zorg er altijd voor dat je klanten binnen 72 uur een reactie ontvangen.

Online support by Kimos

Werkwijze

Tijdens een kennismakingsgesprek, kun je me alles vertellen over je bedrijf en de zaken die je uit handen wilt geven.

Als het helder is om welke werkzaamheden het gaat, kijken we samen hoe we het beste kunnen samenwerken; welke tools gebruiken, hoeveel tijd gaat erin zitten, hoe vaak spreken we elkaar, hoe communiceren we.

Wat werkt het beste voor ons allebei.

Prijzen en pakketten

Online support by Kimos 5 uur
€ 275,00
  • vooraf te betalen
  • ik reserveer deze uren in mijn agenda, zo weet je zeker dat de uren beschikbaar zijn
  • opzegtermijn van 1 maand
Online support by Kimos 10 uur
€ 525,00
  • vooraf te betalen
  • ik reserveer deze uren in mijn agenda, zo weet je zeker dat de uren beschikbaar zijn
  • 1 maand opzegtermijn
Online support by Kimos 15 uur
€ 750,00
  • vooraf te betalen
  • ik reserveer deze uren in mijn agenda, zo weet jij zeker dat de uren beschikbaar zijn
  • 1 maand opzegtermijn