Logo by Kimos

Back office

Als je online onderneming dan eenmaal staat en draait en klanten weten je te vinden, dan hebben zij wellicht tóch allerlei vragen en/of opmerkingen en voordat je het weet staat je inbox vol met klantvragen.

Kun je nog niet doen wat op je planning stond. Ik kan me voorstellen dat dát niet de bedoeling is.

Geen paniek! Ik heb meer dan 10 jaar ervaring met (internationale) klantsupport en ik ga aan op een volle inbox. Dus ook als je online onderneming staat ben ik er voor je.

Je snapt natuurlijk vast dat ik, net als jij, niet 24/7 achter de laptop zit, maar ik spreek altijd met je af binnen welke termijn jouw klant een reactie kan verwachten.

Online support by Kimos

Werkwijze

Tijdens een kennismakingsgesprek, kun je me alles vertellen over je bedrijf en de zaken die je uit handen wilt geven.

Als het helder is welke werkzaamheden jij ‘over de schutting’ wilt gooien, kijken we samen hoe we het beste kunnen samenwerken;

welke tools gebruiken, hoeveel tijd gaat erin zitten, hoe vaak spreken we elkaar, hoe communiceren we.

Daarna kunnen we wat mij betreft van start.